031 338 316
layer

Pogoji poslovanja



Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.zoo-trgovina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) ter kodeksov za elektronsko in spletno poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.zoo-trgovina.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«), ko jo upravlja podjetje Diagnoza d.o.o.(v nadaljevanju »ponudnik«), pravice in obveznosti ponudnika in uporabnika oz. kupca spletne trgovine (v nadaljevanju »uporabnik« oz. »kupec«) ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik:
DIAGNOZA, d.o.o.
Vodnikova cesta 243
1000 Ljubljana

Dostopnost informacij na spletni strani www.zoo-trgovina.si

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

* a) identiteta ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
* b) kontaktni podatki za komunikacijo med ponudnikom in kupcem (e-pošta, telefon),
* c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
* d) dostopnost izdelkov,
* e) pogoji, stroški in način dostave,
* f) cene izdelkov oz. storitev s točno opredelitvijo ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
* g) možni načini plačila,
*h) časovna veljavnost ponudbe,
* i) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop,
* j) možnost vračila izdelka in podatek, koliko to stane kupca,
* k) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Način plačila:


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

* Plačilo po povzetju
* Plačilo po predračunu
* Plačilo s kreditnimi karticami prek sistema PayPal. PayPal je internetni način plačila z VISA, MasterCard in ostalimi kreditnimi karticami, ki omogoča kupcu 100 % varnost.


Cene


Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini www.zoo-trgovina.si in se lahko razlikujejo od rednih cen.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave ter veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Ponudba izdelkov


Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani
www.zoo-trgovina.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali dobavljivosti napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena oz. status dobavljivosti spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oz. mu ponudil najboljšo možno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.


Postopek nakupa


Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

Dostava izdelkov


Ponudnik bo izdelke dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD (v nadaljevanju »dostavljavec«), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostavljavec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača dostavljavcu. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti dostavljavec v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.
Cena dostave znaša 3,89 EUR z DDV za posamezno naročilo. Pri nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) krije ponudnik.

Pomembno:
Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov


V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, na kontaktni e-naslov info@zoo-trgovina.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo kupnine


Če kupec odstopi od naročila, mu po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo denar za plačano blago.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.


Zavrnitev naročila


Spletna trgovina www.zoo-trgovina.si lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga, ne more izvesti.

Vračilo poškodovanih pošiljk


V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan; da je poškodovana ali mastna embalaža; da v paketu manjka vsebina ali da paket kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni služb. To storite tako, da o poškodbi obvestite dostavno službo preko kontaktnih podatkov. Skupaj z našo dostavno službo bomo poizkusili urediti reklamacijo v najkrajšem času.

Varnost spletne trgovine


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.


E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje ZOO trgovina e-novic


Na ZOO trgovini sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje zoo-trgovina.si e-novic o aktualnih trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslovnaprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

[1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje zoo-trgovina.si novic o aktualnih trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:
  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih novicah
  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh zoo-trgovina.si, nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh zoo-trgovina.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
  • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.

Vaše pravice


Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@zoo-trgovina.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
  • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da zoo-trgovina.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
  • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da zoo-trgovina.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
  • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da zoo-trgovina.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko zoo-trgovina.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
  • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval zoo-trgovina.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke zoo-trgovina.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo.
  • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si zoo-trgovina.si osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezno s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več
  • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.

Postopek uveljavljanje pravic


Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@zoo-trgovina.si

Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika zoo-trgovina.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.


Varstvo potrošnikov


Zoo trgovina prodaja izdelke prek spletne strani www.zoo-trgovina.si končnim potrošnikom – fizičnim osebam in pravnim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

* jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
* pošiljatelj bo jasno razviden,
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
* jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
* željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.


Odveza odgovornosti


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne nae-mail naslov. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda prek e-poštnega naslova info@zoo-trgovina.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v 5 (petih) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru. Ponudnik in uporabnik (kupec), kot udeleženca v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Želimo vam veliko uspešnih nakupov v naši spletni trgovini.